تصویر: مشخصات رادیاتور بوتان

رادیاتور بوتان در خط مونتاژ اتوماتیک با کیفیت کاملا متمایز جوش به دلیل تولید رباتیک تمام پره ها ۱۰۰%  تراز بندی شده اند. رادیاتور بوتان به صورت تمام خودکار و ۱۰۰% تست می شوند. علاوه بر تست نهایی هر رادیاتور دارای سیستم های نظارتی و کنترل کیفی در تک تک مراحل تولید می باشد. کیفیت قطعات رادیاتور بوتان بسیار بالا می باشد واشرها و مغزی های استفاده شده در رادیاتوربوتان ساخت کشور ایتالیا و از برترین کیفیت و مرغوب ترین جنس و بدون کمترین میزان نشتی می باشد. در رادیاتور بوتان هر پره دارای بالاترین توان حرارتی و بنابراین به پره های کمتری نیاز است.

رادیاتور بوتان در برابر خوردگی بالاترین مقاومت را دارد و به دلیل پوشش محافظ داخلی دارای حداقل هواگیری هستند. تنوع در مدل های ارائه شده و تعداد پره ها پاسخ گوی سلیقه های مختلف است. همچنین کاربران می توانند تعداد پره ها را اضافه و کم کرنند. رادیاتور بوتان با انواع سیستم های گرمایشی شامل: پکیج شوفاژ دیواری ، موتورخانه مرکزی ، سیستم های خورشیدی ، بویلر چگالشی ، انواع ترموستات و تایمر قابلیت کارکرد دارد. نصب سریع و آسان از مزیت های این رادیاتور بوتان است. به همراه رادیاتور بوتان، بست، درپوش،ماسوره و شیر رادیاتور نیز باید خریداری شود. جهت انتخاب سر انگشتی تعداد پره های رادیاتور آلومینیومی به ازای هر ۲/۱ متر مربع ۱ پره با آکس ۵۰۰ میلیمتر مناسب می باشد.

کیفیت رنگ رادیاتور بوتان

طراحی مدرن ایتالیایی و پوشش رنگ زیبا، یکنواخت و با دوام بر جذابیت رادیاتور بوتان افزوده است. علاوه بر رنگ پودری، رنگ مایع استفاده شده دارای برترین کیفیت و از مرغوب ترین نوع پوشش رنگ می باشد. فرآیند سه مرحله ای رنگ رادیاتور بوتان، با دو پوشش رنگ مایع و پودری ​برای تضمین کیفیت و مقاومت آن است. از مواد پاک کننده شیمیایی جهت تضمین کیفیت رنگ و مقاومت آن در برابر خوردگی استفاده شده استاین مواد بدون ماده سمی و سرب می باشند.

[ یاور ]

لطفا متن درباره نویسنده را در وردپرس ، بخش شناسنامه کاربری تکمیل نمایید .

مطالب مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *